Grafická mobilní reklama

Na mobilních telefonech můžeme zobrazovat i grafickou – obrázkovou reklamu. Na rozdíl od počítačů, kde můžeme použít i pohyblivé flashové bannery, v mobilních telefonech se používají pouze obrázky typu .gif nebo .jpg, protože většina telefonů neumí flash zobrazit. Mnohdy je však možné použít animovaný gif, nebo sekvenci obrázků jpg, aby bylo možné zobrazit více informací, než by se vešlo na jeden malý banner pro mobil.


Obrázková reklama do mobilů se nakupuje třema způsoby

    a) přímo od provozovatele webové stránky

    b) v reklamních sítích např. Seznamu či Googlu, formou platby za proklik (viz PPC)

        Je třeba upozornit, že obrázkovou reklamu ani Seznam, ani Google nepublikuje ve vyhledávání (viz PPC)

    c) reklama v aplikacích


ad a) Přímý nákup je běžný u velkých médií, typu iDnes.cz, Novinky.cz apod. Platí se zde za ceny zveřejněné v cenících. V případě, že pozice nejsou vyprodány, provozovatelé webů často poskytují last minute slevy.


Obr.: Grafická reklama na mobilním m.iDnes.cz

Obr.: Grafická reklama na mobilním m.iDnes.cz

ad b) Model platby za proklik se často uplatňuje u menších webů, kterých je ale zase velké množství, takže mnohdy dokáží grafický inzerát zobrazit ve stejném množství jako velké zpravodajské weby. Kromě platby za proklik (nadefinujete klíčová slova a pokud se na stránce nachází, zobrazí se váš inzerát) je možné v těchto reklamních sítích platit i za tisíc zobrazení inzerátu.


ad c) Grafickou reklamu je možné zobrazit i v mobilních aplikacích. Příkladem mohou být zpravodajské aplikace, jako Novinky.cz či Aktuálně.cz, nebo reklamní síť Google AdMob, specializovaná právě na mobilní aplikace. Zde zjistíte více o reklamě v mobilních aplikacích.


Obr.: Obrázková reklama v mobilním ČTK

Obr.: Obrázková reklama v mobilním ČTK





Rádi povedeme vaši kampaň pro mobilní telefony nebo ji propojíme s internetovou kampaní:

     nebo využijte jiný kontakt pro nezávaznou poptávku.