Mobilní marketing

Mobilní marketing v moderním pojetí je pouze pár let novým typem marketingu, i když už dříve jsme se s ním mohli setkat v podobě SMS reklamy. Jeho širší využití se pojí s nástupem chytrých telefonů s dotykovými displeji, které umožňují více méně pohodlné prohlížení internetových stránek a používání mobilních aplikací.


Podobně jako na klasickém internetu v počítačích vydavatelé internetových časopisů nebo vývojáři mobilních aplikací zobrazují reklamu i v mobilních telefonech a tabletech. A to dává příležitost k inzerci i vám.


Obr.: Mobilní telefon vaši zákazníci používají kdykoli a kdekoli

Obr.: Mobilní telefon vaši zákazníci používají kdykoli a kdekoli

Éra mobilního marketingu už začíná

O potenciálu mobilní reklamy nejtrefněji mluví i to, že podle Googlu už v roce 2014 (příští rok!) budeme na internet přistupovat častěji z mobilních telefonů než z počítače. Např. na Facebook chodíme častěji přes mobil už teď.


Jak tedy využít mobilní marketing pro firmu?

Představte si, že vlastníte restauraci. Nějaký člověk, který jde právě 200m od ní dostane hlad a tak si v mobilním Googlu vyhledá slovo „restaurace“. Vy jste si už dříve připravili inzerát, který necháváte v Googlu zobrazovat, pokud někdo vyhledá slovo „restaurace“ (a další podobná) a zároveň se nachází v okruhu do 1 km od vašeho podniku. Vašemu budoucímu zákazníkovi se tak zobrazí inzerát s lákadlem do vaší restaurace, v rámci inzerátu se zobrazí i tel. č. pro možnost rezervace a adresa pro možnost snadného odnavigování k vám. Dokážete si představit cílenější reklamu?






Rádi povedeme vaši kampaň pro mobilní telefony nebo ji propojíme s internetovou kampaní:

     nebo využijte jiný kontakt pro nezávaznou poptávku.