Mobilní reklama v sociálních sítích

Víme, že nadpoloviční většina lidí používá sociální sítě v mobilních telefonech, ne v počítačích. Nabízí se tedy zobrazit reklamu tam, kde ji lidé nepřehlédnou.


Mezi sociální sítě, které jsou v ČR hojně využívány patří Facebook, s odstupem potom Google+, Twitter a Foursquare. Jak tedy využít mobilní aplikaci Facebooku pro svoji propagaci? Můžete to udělat dvěma způsoby.


    a) Zobrazením své reklamy přímo v časové ose Facebooku

    b) Necháte zákazníky olajkovat svoji stránku


ad a) Zobrazit uživatelům Facebooku váš inzerát přímo v jejich mobilní aplikaci můžete udělat tak, že si v rozhraní Facebooku vložíte obrázek a text inzerátu, nastavíte jeho parametry a vyberete vlastnosti uživatelů, kterým se má inzerát zobrazit - např. na základě demografických údajů. Platíte pouze za prokliknutí inzerátu, nikoli za jeho zobrazení.


Obr.: Reklama v mobilní facebookové aplikaci

Obr.: Reklama v mobilní facebookové aplikaci


ad b) Pokud máte svoji firemní FB stránku, je ideální když přimějete své spokojené zákazníky, aby se stali jejími fanoušky. V tom případě se totiž informace o tom, že se jim vaše firma líbí, zobrazí i jejich přátelům a bezplatně se tak o vás mohou dozvědět další lidé. Pokud o vás zákazník dokonce napíše pochvalný příspěvek, účinnost se ještě zvyšuje.

Podívejte se, jak je možné zvýšit šanci, že se zákazník stane vaším fanouškem pomocí proximity marketingu.


Obr.: Propagace aplikace na Facebooku v mobilu

Obr.: Propagace aplikace na Facebooku v mobilu


Zejména pro provozovatele restaurací, kaváren apod. může být zajímavé zřídit si účet na Foursquare, což je sociální síť, kde se zákazníci přihlašují k jednotlivým místům, která navštívili a to vidí jejich přátelé. Restaurace navíc může nabídnout různé služby zdarma nebo se slevou (např. kávu zdarma k polednímu menu), pokud se u ní její zákazník přihlásí. To může nalákat další hosty.

Přečtěte si více o marketingu v restauracích.





Rádi povedeme vaši kampaň pro mobilní telefony nebo ji propojíme s internetovou kampaní:

     nebo využijte jiný kontakt pro nezávaznou poptávku.