PPC mobilní reklama

Reklama placená formou platby za proklik (PPC – pay per click) je nejvyužívanějším typem internetové reklamy zobrazované v počítačích. Je však snadné ji využít i v chytrých mobilních telefonech.


PPC reklamu můžete použít zpravidla ve dvou případech

    a) reklama ve vyhledávačích

    b) reklama na dalších webech


ad a) Pokud chcete zobrazovat reklamu ve vyhledávači (v mobilech zpravidla Google, méně často potom Seznam), nadefinujete si klíčová slova nebo sousloví, která se týkají vašeho podnikání. Pokud potom zákazník v mobilním Googlu toto slovo hledá, zobrazí se váš inzerát.


Obr.: PPC reklama ve vyhledávání Googlu

Obr.: PPC reklama v mobilním vyhledávání Googlu


ad b) Google i Seznam zobrazuje inzeráty i v tzv. reklamní síti, což je množství různých webových stránek, které používají reklamní systémy vyhledávačů k tomu, aby získaly peníze z návštěvnosti svých webů. Příkladem mohou být např. Novinky.cz či Sport.cz v reklamní síti Seznamu. Opět si nadefinujete klíčová slova a pokud se nachází na konkrétní stránce, zobrazí se na nich vaše reklama.


Obr.: Reklama v mobilním počasí Centrum.cz

Obr.: Reklama v mobilním počasí Centrum.cz


Tato reklama může být textová, nebo i grafická (bannerová, obrázková).




Rádi povedeme vaši kampaň pro mobilní telefony nebo ji propojíme s internetovou kampaní:

     nebo využijte jiný kontakt pro nezávaznou poptávku.