Reklama v mobilních aplikacích

Mnoho uživatelů chytrých mobilních telefonů používá častěji mobilní aplikace, než prohlížení webu. Proto může být pro inzerenta zajímavé, když zobrazí svůj inzerát právě zde. Nákup probíhá podobně jako u grafické mobilní reklamy.


Jak je možné nakoupit reklamu v mobilních aplikacích

    a) přímým nákupem

    b) přes reklamní sítě


ad a) Přímým nákupem lze objednat reklamu v mobilní aplikaci např. u velkých zpravodajských serverů typu iDnes.cz či Novinky.cz. Jejich zpravodajskou aplikaci totiž navštěvuje mnoho lidí a mají tedy výhodnou pozici pro určení ceny. Reklama se nakupuje zpravidla na týden s tím, že vám server poskytne garanci počtu zobrazení inzerátu.


Obr.: I takto může vypadat reklama v mobilní aplikaci Novinky.cz

Obr.: I takto může vypadat reklama v mobilní aplikaci Novinky.cz

ad b) Nejznámější reklamní síť pro zobrazování reklamy v mobilních aplikacích provozuje Google pod názvem AdMob, ale existuje i spousta dalších. Zde si vytvoříte kampaň s textovým nebo obrázkovým inzerátem a zvolíte si komu se má zobrazovat (např. podle věku, pohlaví, lokality, typu operačního systému či dokonce typu telefonu).


Obr.: Reklama v mobilní aplikaci Angry Birds přes AdMob

Obr.: Reklama v mobilní aplikaci Angry Birds přes AdMob

Právě pro propagaci vaší mobilní aplikace je tento způsob inzerce vhodný, míří totiž na uživatele, kteří aplikace používají. AdMob umí zobrazit tlačítko pro stažení aplikace přímo v inzerátu. Inzerce v mobilních aplikacích je ale vhodná také např. pro budování povědomí o značce díky svému širokému zásahu.






Rádi povedeme vaši kampaň pro mobilní telefony nebo ji propojíme s internetovou kampaní:

     nebo využijte jiný kontakt pro nezávaznou poptávku.