SMS marketing

SMS marketing je typ reklamy v mobilu, který můžeme cílit i na uživatele starších (ne chytrých) mobilních telefonů. Mezi hlavní výhody je nepřehlédnutelnost sdělení, protože SMS zprávy čte každý.


Sdělení bývá textové, v případě že chceme použít i grafické sdělení, můžeme využít MMS marketingu. Do zprávy můžeme zakomponovat také telefonní číslo, na které příjemce může jednoduše zavolat. Pokud cílíme na uživatele chytrých telefonů, můžeme do SMS zprávy začlenit také odkaz na webovou stránku, na které zjistí více informací. Je vhodné odkazovat na mobilní webovou stránku, ne na klasickou – nepřehlednost stránky by mohla uživatele odradit.


Obr.: Marketing prostřednictvím SMS zpráv

Obr.: Marketing prostřednictvím SMS zpráv

Výhody SMS reklamy

Mezi výhody SMS marketingu řadíme možnost detailního cílení na uživatele telefonů podle jejich demografických údajů (věku, pohlaví, sociálního statusu), typu mobilního telefonu, útraty za telefonní služby, jestli mají paušál nebo předplacenou kartu a hlavně můžeme cílit pouze na určité území a oslovit tedy pouze uživatele, kteří se v něm vyskytují.


Obr.: SMS reklama na místní služby

Obr.: SMS reklama na místní služby



Obr.: SMS reklama na prodejnu v nákupním centru

Obr.: SMS reklama na prodejnu v nákupním centru


Je to tedy ideální způsob nalákání zákazníků do prodejny (nabídněte jim slevu, výprodej nebo drobný dárek zdarma, pokud utratí určitý obnos peněz, informujte o otevření nového obchodu...), restaurace, hotelu apod.

Přečtěte si více o moderním marketingu pro restaurace či hotely.





Rádi povedeme vaši kampaň pro mobilní telefony nebo ji propojíme s internetovou kampaní:

     nebo využijte jiný kontakt pro nezávaznou poptávku.